Úloha č. 1

Prečo je potrebné pamätať si prístupové heslá ?

A
B
C
D

A: Pre zabezpečenie prístupu ku tomu čo sme vytvorili

B: Nemusíme, je to zbytočnosť

C: Lebo to učiteľ vyžaduje

D: Lebo je to zábava

Úloha č. 2

Z koľkých hlavný častí (celkov) sa skladá editor jazyku scratch

A
B
C
D

A: 3

B: 1

C: 7

D: 2

Úloha č. 3

Akým spôsobom sa NEDÁ pridať kostým postavy ?

A
B
C
D

A: Odfotiť

B: Zo súboru

C: Nakresliť

D: Nadiktovať


Úloha č. 4

Existuje súvislosť medzi farbou príkazového bloku a jeho účelom ?

A
B
C
D

A: Nie, nemá.

B: Bloky rovnakej farby majú podobný účel

C: Bloky sú rovnakej farby len náhodne

D: Bloky rovnakej farby majú rovnaký účel

Úloha č. 5

Koľkými spôsobmi sa dá uložiť algoritmus z programovacieho prostredia ?

A
B
C
D

A: 3

B: Nedá sa uložiť

C: 2

D: 1

Úloha č. 6

Algorytmus je:

A
B
C
D

A: Rytmusov nový album

B: Náhodné zoradenie príkazov

C: Výber medzi niekoľkými cestami

D: Postupnosť príkazov ktoré musíme vykonať na splnenie úlohy.


Úloha č. 7

Logický výrok je:

A
B
C
D

A: Zoradenie symbolov ktorých význam nepoznám

B: Akékoľvek tvrdenie

C: Tvrdenie o ktorého pravdivosti je možné rozhodnúť

D: Náhodné usporiadanie znakov

Úloha č. 8

Čo rozumieme pod pojmom cyklus v programovaní

A
B
C
D

A: Opakovanie príkazu/príkazov v závislosti na podmienke

B: Mláďa kyklopa

C: Jednokolesový bicykel

D: Striedanie ročných období